Pršut DOBRO i suncokretovo ulje TENA dobitnici prestižnog priznanja Superior Taste Award
Proizvodima Žito grupe u Bruxellesu i ove su godine dodijeljene po 2 zlatne zvjezdice od strane International Taste & Quality instituta.
Žito grupa sudjelovala je u prestižnom izboru Superior Taste Award s dva proizvoda – pršutom DOBRO i Suncokretovim uljem Tena, pri čemu su oba proizvoda nagrađena s 2 zlatne zvjezdice koje označavaju proizvode izvanrednog okusa i potvrđene kvalitete.
76 godina duga tradicija proizvodnje kvalitetnog suncokretovog ulja u Tvornici ulja Čepin prepoznata je četvrtu godinu za redom s ukupnom ocjenom 81,2%. Kvaliteta i prepoznatljivost brenda Tena rezultat je konstantnog ulaganja u proizvodne i preradbene kapacitete, razvoj i inovacije, ali i rezultat sinergije s ostalim članicama Žito grupe. Suncokretovo ulje Tena cijenjeno je zbog svojih kvalitetnih senzorskih svojstava (blagi okus i miris), visoke biološke vrijednosti koja proizlazi iz većeg udjela linolne masne kiseline (do 74%) i vitamina E, kao i činjenice da se proizvodi od suncokreta s hrvatskih polja.
Pršut DOBRO osvojio je vrlo visoku ukupnu ocjenu od 87,6% pri čemu je ocjenom od preko 90% ocjenjena nježna i sočna tekstura ove slavonske delicije. Pršut DOBRO proizvodi se od samo dva sastojka – svinjskog buta, koji dolazi od isključivo svježeg mesa slavonske svinje, i jadranske soli. Period zrenja traje najmanje 400 dana, a proizvodi se bez dimljenja zbog čega je vrlo blagog i sočnog okusa te mekane strukture.
Visok rezultat oba proizvoda pokazatelj je kvalitete sirovine koja je isključivo domaća te odlične suradnje među članicama Žito grupe, čija sinergija je bitan razlog uspjeha u pojedinačnim djelatnostima.
Superior Taste Award prestižna je nagrada koju dodjeljuje International Taste&Quality institut (iTQi) sa sjedištem u Bruxellesu. ITQi je vodeća nezavisna svjetska organizacija posvećena certificiranju okusa i kvalitete prehrambenih proizvoda iz cijeloga svijeta, koji su ocjenjivani od strane više od 200 sudaca koji se odabiru iz najprestižnijih europskih kulinarskih i sommelierskih udruga.
Proces ocjenjivanja je vrlo strog te uključuje ocjenjivanje senzorskih karakteristika proizvoda (okus, miris, tekstura, prvi dojam) metodom slijepog ocjenjivanja prilikom kojega suci ne znaju odakle dolazi i kako se zove brend koji ocjenjuju.
O kolačićima i politika privatnosti